HomeSearchMemberlistDDonutTVRadio Los SantosNBA.comRealGMSB★NationGrantlandThe Players' TribuneESPNYahoo!Basketball-ReferenceOperation SportsRegisterLog inFAQUsergroups

Share | .
 

 NBA 2012-2013 Season Discussion

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next
AuthorMessage
Ante

avatar

PSN TheMindfulOne


PostSubject: NBA 2012-2013 Season Discussion   Wed Mar 20, 2013 7:53 pm

I can't agree on anything with Leroy lol...

The Clippers should win an Oscar one day IMO, CP3 as a star role BG as the best support act...

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Jesus Swagglesworth

avatar

PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Wed Mar 20, 2013 8:13 pm

I guess they can be the NBA's comedic relief, especially considering the fact that they pose no threat to anyone besides crap teams like jazz, laker etc. Crap Try hards ftw
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Bryan

avatar

♥ Lorde ♥ NHL TU ♥ DD ♥ Leroy ♥

PSN Nibblesfly


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Wed Mar 20, 2013 9:11 pm

First time seeing that CP3 flop lol

I don't get why people like CP3 are such pussy ass ninjas. It would be different if Cousins lightly pushed him or something but he barely touched him, if at all.

Clippers could win the West imo

I look forward to seeing their iso offense fail in the closing minutes again once they play a real team.

Fap City > Flop City

Tony Allen > Byron Russell

_________________
I don't wanna live in a world without you

-Enrique Iglesias
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10198435 http://www.youtube.com/user/nibbyfly https://twitter.com/ISBA_Bryan
Jesus Swagglesworth

avatar

PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Wed Mar 20, 2013 9:51 pm

I don't get it either. If he wants to be a douche, there are sooo many better ways to be douchey other than flops.. No fines at all ever btw

No chance in fuck clippers get past warriors or nuggs. OKC & spurs are too good for them & meh at the rest. They have A LOT of bad losses and maybe 3 good wins

Tony Allen is the goat defender imo
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Luka

avatar

PSN TornadoZadar


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Wed Mar 20, 2013 9:56 pm

Clippers are not a serious team. Pretenders, that's all.
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/11072458
Bryan

avatar

♥ Lorde ♥ NHL TU ♥ DD ♥ Leroy ♥

PSN Nibblesfly


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Wed Mar 20, 2013 11:06 pm

Luka, do you want the Rockets to go after Dwight this summer or would you be content with keeping Asik and spending that money elsewhere? Personally, I would stick with Asik.

I love the way Houston is building their team. Lin was a stretch but his contract isn't long term so it's not a huge deal.

Tony Allen was great with the Celtics. Big part of both their Finals teams.

Leroy changing his opinion of the Nuggets imo. I still say they won the Melo trade.

_________________
I don't wanna live in a world without you

-Enrique Iglesias
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10198435 http://www.youtube.com/user/nibbyfly https://twitter.com/ISBA_Bryan
Jesus Swagglesworth

avatar

PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Wed Mar 20, 2013 11:29 pm

Nuggs don't have a star to propel them past the best teams. This isn't 2004 where pistons can make it, times have changed. Clippers are a joke & shouldn't even be allowed in the playoffs & any team can beat them
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Luka

avatar

PSN TornadoZadar


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Wed Mar 20, 2013 11:46 pm

Bryan wrote:
Luka, do you want the Rockets to go after Dwight this summer or would you be content with keeping Asik and spending that money elsewhere? Personally, I would stick with Asik.

I love the way Houston is building their team. Lin was a stretch but his contract isn't long term so it's not a huge deal.
If you can get Dwight, get him. Same thing with CP3, they're superstars. It's a longshot, but you can always try. That's how Morey got Harden. Ašik is expendable, as well as anyone on the Rockets, with the exception of Harden.
Lin is playing better as the time progresses, but I've never liked his game nor his delusional Asian fans. They're everywhere. Dragić is my unfullfilled wish, though I understand the $$$ Lin brings.


Houston will most likely sign Josh Smith or Millsap this offseason. I'm not a fan of Smith, Millsap for 3 years, $8-10 million would be okay. Good filler at the PF spot until Love's or Aldridge's contract expiry (again, longshot, but who knows). Kevin Love is a perfect fit for McHale's system and he's also friends with Harden.

Btw, the Rockets are playing like shit lately and I don't like the body language of Harden-Lin-Parsons trio.
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/11072458
Bryan

avatar

♥ Lorde ♥ NHL TU ♥ DD ♥ Leroy ♥

PSN Nibblesfly


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Wed Mar 20, 2013 11:56 pm

^Pretty much what I figured. Josh Smith would be a good fit on this team (ability wise, no personality) but he'll want more money than he's worth so I'm sure Morey will look elsewhere. Aldridge being a Texas guy might want to come home eventually. Millsap would be a nice fit with Asik but I'm guessing Utah will offer him 4 yrs 40 mil and I'm sure the Rockets would steer clear of that and see if Thomas Robinson, TJones, or Royce can develop.

The Rockets are hosting Mo Williams and Ty Corbin tonight. Should be a nice game to get back on track. I'll be watching in hopes that Utah can save their season but its doubtful. My faith was lost on Monday night when the Knicks beat them without half their team and 47 year old Kurt Thomas playing with a stress fracture in his foot.
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10198435 http://www.youtube.com/user/nibbyfly https://twitter.com/ISBA_Bryan
Luka

avatar

PSN TornadoZadar


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 12:31 am

Motiejunas is the guy I like the most at the four spot. Needs a lot of work, but the work ethic and finesse is there.
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/11072458
Jesus Swagglesworth

avatar

PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 12:34 am

No way LMA leaves Lillard. I can see Klove in Houston
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Bounce

avatar

PSN Govou_


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 12:35 am

Bryan wrote:
...and 47 year old Kurt Thomas playing with a stress fracture in his foot.

You can't teach experience. - Skip Bayless

I haven't watched Sixers in over a month, that team is so depressing, they should quit and have other teams take Sim W's for the rest of season. They cut Wayns only so they can call up 5 other 3rd string PG's for no reason. Royal Ivey, Pargo, Mack, Jenkins... Wtf?

I'm glad he signed with Clippers at least for 10 days.

It seems like all players hit their ceilling, Turner is crap, Young is crap, Holiday just guns without Iggy and Hawes is Whores.
Others are just old fucks or role players.

And there's Bynum. Andrew Bynum

/RANT

Back to top Go down
View user profile https://www.nba2k.com/#/profile/10172992 https://www.youtube.com/user/piqueito
Jesus Swagglesworth

avatar

PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 12:45 am

It's ok, sixers can easily fall into rebuilding around Jrue. They'll be fine in some years. Let Bynum leave etc, he's just Greg oden without the nude pics
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Bryan

avatar

♥ Lorde ♥ NHL TU ♥ DD ♥ Leroy ♥

PSN Nibblesfly


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 1:56 am

I can't wait to see what contract Bynum gets this summer. I thought he'd get a decent 1-2 yr deal before it was announced he was having surgery again. Now he might get next to nothing on a 1 yr deal. 76ers will be fine, they just got unlucky with the Iggy trade.

This Cavs v Heat game is awesome btw. Cavs folding like a deck of cards in the 4th, LeBron taunting the crowd after hitting two straight threes, a fan goes on to the court during the game, etc. The team Cleveland is putting on the floor tonight is laughable.

Jazz continue their string of heartless play tonight. That was to be expected. I pity the team who gives Al Jefferson 12-13 mil per year this summer. He is completely clueless on defense and a ball stopper on offense most night. But he has a big name so people assume he's actually good.
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10198435 http://www.youtube.com/user/nibbyfly https://twitter.com/ISBA_Bryan
Jesus Swagglesworth

avatar

PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 6:07 am

Lol that Miami game was great. RIP to the haters/ante/crax/etc

In other news, Wall can't play with beal.. ;_;

beal gets hurt, wall takes over & wins the game singlehandedly. Beal in & he's the worst pg
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Ante

avatar

PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 11:06 am

If I ever met you, well you're a cool dude, but if we were arguing about the nba in person, I may slap you in the face or something...Yeah I sound like Kanye here when he talked about Taylor Swift and shit...

Nothing personal, just an opinion wise shit...

The Clipps don't have Bledsoe now, he's injured, when he plays he leads the second unit and he wins so many games for them because he plays with the second unit amazingly and he literally scraps the loose balls when he plays that no stat shows...

You'll see when EB comes back the Clipps will start winning vs premier teams again, but they won't get past second round because they just lack a quality coach...

Some of people who watch basketball are so blind and only look at the star players and crap, disgusting...

Bynum is the Ralph Sampson of the 2000's, but Bynum has 2 titles...Oh yeah Kobe...

I won't comment the LBJ MJ argument because it's laughable, prisoners of the moment ftfw...

The East is a f'n joke, the C's are the only team who can beat the South beach divas...Indiana has a center who doesn't play big, the Knicks, lol knicks, the nets have an eastern version of Vinny Del Negro, Atlanta lol, and if DRose gets back the Bulls should be the team who can beat the South beach fgts...

So it's down to the C's with a healthy KG and PP and the Bulls with a healthy Rose...
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Ante

avatar

PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 11:11 am



Barrack's gangsta bracket
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
CRAX!!!

avatar

PSN goldielox69


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 11:24 am

You guys Spencer Hawes

Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10520779 http://www.youtube.com/user/5uckk https://twitter.com/DrNellieBall
Bounce

avatar

PSN Govou_


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 11:58 am

Its kinda hard to be a prisoner of the moment when that moment lasts for 6 years. At some point that stops being just a moment and becomes reality.
Same thing happened with Jordan, he was dissed from all sides and had more enemies than fans until he retired for the first time. Then people realized that they just lost something huge and probably prayed every single day that he stops that double-A baseball crap and returns. And when he returned that was when he was seen as the second coming of Jesus (Jesus, not Ray Allen).
It's the same deal with LeBron, either people get his greatness already or they'll have to wait until he retires so they can acknowledge that he's among the greatest once they look back and realize that they acted foolishly for the longest time.


Back to top Go down
View user profile https://www.nba2k.com/#/profile/10172992 https://www.youtube.com/user/piqueito
Bounce

avatar

PSN Govou_


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 12:10 pm

Back to top Go down
View user profile https://www.nba2k.com/#/profile/10172992 https://www.youtube.com/user/piqueito
Luka

avatar

PSN TornadoZadar


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 2:10 pm

Ante wrote:

Bynum is the Ralph Sampson of the 2000's, but Bynum has 2 titles...Oh yeah Kobe...

I won't comment the LBJ MJ argument because it's laughable, prisoners of the moment ftfw...

The East is a f'n joke, the C's are the only team who can beat the South beach divas...Indiana has a center who doesn't play big, the Knicks, lol knicks, the nets have an eastern version of Vinny Del Negro, Atlanta lol, and if DRose gets back the Bulls should be the team who can beat the South beach fgts...

So it's down to the C's with a healthy KG and PP and the Bulls with a healthy Rose...
Ralph Sampson had more talent than Bynum in his pinky toe.
LBJ will probably surpass MJ. That's just the way it is.
PJ Carlesimo is a cool dude. Who doesn't like those pedophile glasses and a bum beard?
I like Indiana in the East, I'm curious to see if Granger can make a difference off the bench. But it's Miami all the way to the Finals.
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/11072458
CRAX!!!

avatar

PSN goldielox69


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 2:29 pm

Nobody is denying that LBJ is one of the greats, you have to be stupid not to appreciate him as a basketball player, the guy is the best athlete ever and top 10 all time imo. But MJ is MJ.
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10520779 http://www.youtube.com/user/5uckk https://twitter.com/DrNellieBall
Bounce

avatar

PSN Govou_


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 2:56 pm

I feel like crax has some problems with expressing his true feelings so I added some of these to make it easier for him:

D-Rose Chris Bosh :kobe6: :kobe7:
:mj23: :dat: :dexter: :hayleyw: :rob: :kim: :colin: :kramer: :costanza: :hoff: :smokey: :barack: :tyrone: :ali: :bale: :homer: :bruce: :jlaw: :randy: :cmpunk: :cena: :chael: :hardy: :justin: :joe: :buffer: :peppers: :rg3: :luck: :winning:

:elpresador: :clapclapclap:

:kanye2:
Back to top Go down
View user profile https://www.nba2k.com/#/profile/10172992 https://www.youtube.com/user/piqueito
Bryan

avatar

♥ Lorde ♥ NHL TU ♥ DD ♥ Leroy ♥

PSN Nibblesfly


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 3:25 pm

RG3 and Elpresador smileys >

FIFA 13 soundtrack >> overhyped 2k13 soundtrack

Hrvoje, who you got in that Brock Lesnar v Triple H match at WM?

lol @ Ante dropping the "Prisoner of the moment" phrase. As Bounce said, 6 years is an awful long moment. And Ante knows damn well the Heat will win it all this year again but must have difficulty coming to grips with that. Personally, I'm hoping Boston tanks for the 8th spot so they get them in the first round. Play'em right away while KG and PP aren't gassed. F it.

_________________
I don't wanna live in a world without you

-Enrique Iglesias
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10198435 http://www.youtube.com/user/nibbyfly https://twitter.com/ISBA_Bryan
Bounce

avatar

PSN Govou_


PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   Thu Mar 21, 2013 3:35 pm

Wrestling logic and Triple H's ego say that he's winning this one because he lost last time, it's his career on the line, its Wrestlemania and he's the ruler of the universe and heaven forbid he losses to a guy that is 10 years younger and is an legit beast.

However on other side if Brock losses that would be his 2nd loss in 3 matches and it might destroy any credibility he has. And he signed a new 2 year deal so it would be stupid to bury him altogether just so HHH can boost his ego.

But then again this is the official graphic for the match, do you even notice Brock in the photo as they made him hide behind HHH and he's all of a sudden smaller than Triple H?



I'd say this one is the hardest to guess from the triple main event as Cena is obviously beating Rock, and Taker will lose only if he dies, because it's always great to have a 50 year old guy beat your 2nd best active guy.

btw. you can add your custom soundtrack to FIFA, just create a playlist and then activate it in FIFA settings menu.
Back to top Go down
View user profile https://www.nba2k.com/#/profile/10172992 https://www.youtube.com/user/piqueito
Sponsored content




PostSubject: Re: NBA 2012-2013 Season Discussion   

Back to top Go down
 

NBA 2012-2013 Season Discussion

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 40Go to page : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

 Similar topics

-
» Pro12 News; Zebre Name 39-man squad for 2012/2013 season
» Durrant Heat Major Bantam Boys (1999) - 2012/2013 Season
» Australian Domestic Season: 2012-2013
» Premiership Players to Watch 2012 - 2013?
» ADVANTAGE BASKETBALL BOYS TRYOUTS 2012/2013 Season

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
DD League :: LEAGUE LOUNGE :: HISTORY BOOKS :: The Archive-