HomeSearchMemberlistDDonutTVRadio Los SantosNBA.comRealGMSB★NationGrantlandThe Players' TribuneESPNYahoo!Basketball-ReferenceOperation SportsRegisterLog inFAQUsergroups

Share | .
 

 Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Next
AuthorMessage
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Fri Mar 11, 2016 5:34 pm

Bas "Too High To Riot" project is very smooth, great to listen at night, I loved it man...

Very cohesive, some songs are boring and meh, but I like just for the vibe man...

Bas is very fun brah...

Very fun...

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Jesus Swagglesworth



PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Sat Mar 12, 2016 9:08 am

I've liked some stuff he's done in the past, will give it a shot. I noticed he had some new stuff on Spotify but didn't realize it was an actual album
Kendrick Perkins

Will listen. Aside from the few artists I always listened to, I've gone back to 80's/early 90's rap... Totally bored with everything that's out now.
Mark Jackson

I still have last fm tracking my Spotify stuff... like 80% of music listening the last year has been kehlani. I blame shitty music being released IMO

http://www.last.fm/user/LeoVuittonDon/library/artists?date_preset=ALL_TIME
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Sat Mar 12, 2016 9:13 pm

Yeah, basically Bino, Drake, Yey>

I've been listening to Work work work work work work work...lol...

Harden

Sue Bird

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Jesus Swagglesworth



PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Thu Mar 17, 2016 7:39 am

I'm super tired of that song lol. It's good but god damn pls stop, it's even played nonstop at NBA games
John Wall

Kendrick said Wayne is the GOAT lol. Tupac can suck it, hipsters everywhere are panicking IMO
LaMarcus Aldridge
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Fri Mar 18, 2016 12:51 am

Basically, Wayne is Pac in the 21st century...

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Jesus Swagglesworth



PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Mon Mar 28, 2016 8:22 am

What's the deal with this Denzel curry? He any good?

Also lol @ TLOP coming out on every other platform. I cancelled my tidal subscription for this dumb shit he did and assumed he was bluffing. I was right
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Tue Mar 29, 2016 8:55 am

I really don't know...

He didn't lie, TLOP is the album of life, will be released, re-worked till we all dead...

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Jesus Swagglesworth



PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Mon Apr 04, 2016 8:56 am

Now that TLOP is officially done and I can listen to it on Spotify

Man this album is all over the fucking place lmao. It's completely random and has little concept. Still good tho lol
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Tue Apr 05, 2016 8:16 am

Yep, that's why I love it, CHAOS!

RANDOM NOTE:

Tell me more about your opinion about your presidental elections? Trump etc...

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Jesus Swagglesworth



PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Tue Apr 05, 2016 9:32 am

Jody Szn begun with a banger Arron Afflalo

Also totally forgot to mention it but I'm sure you saw the kehlani thing. My poor baby :(  
she'll be back tho Chris Bosh




Elections, there are pretty much no good candidates and country is fucked from that perspective.

Trump is like the racist internet troll you see around every day. He won't be president but he gets attention cause he says stupid shit. He's just wasting everyone's time and people fall for it cause they're stupid

Sanders is the president for the young people, so if I had to vote id put him in charge. His problem is that he wants the young people to like him and listens to what they want ... And young people are idiots lol (and also not the majority, there's more old people than young)

Cruz is a waste of time

Clinton probably wins because she has the support of the democrat party & others (trump, Cruz., sanders) don't have support from their political party... She's gonna win because of politics lmao

Either way the president has very little power and is almost meaningless. President is just a figurehead and an ambassador for the country. US congress is where changes get made, and NO ONE cares about those elections cause they're stupid
Tobias Harris
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Tue Apr 05, 2016 2:06 pm

Interesting, because I have like 4% clue of what's happening so I wanted to hear the best opinion = yours...

So, yeah, JODi is goat, wrestler JODi, me likey...

I saw the Kehlani thing yeah,

she'll be fine, I heard her new shit "Did I", it's good...

Drake has a fine song called "Controlla"...

Is Partynextdoor meh to you too?

Like it's too many guys like The Weeknd atm, GTFO...

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Tue Apr 05, 2016 5:09 pm


_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Jesus Swagglesworth



PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Sat Apr 09, 2016 7:27 am

Drake sounding likes he's about ready to drop the album. Lol @ Kanye and jay feature tho. Meh @ that. Other song is cool tho

Hopefully drake has a different vibe than the generic crap he's been releasing. Really did not like last project full of throwaway tracks. Meh @ that as well

PND is a HUGE meh lol. He is indeed a bootleg weeknd, and I don't even like weeknd to begin with. He needs to have a perfect song for me to like it, and he has a couple imo. Other than that, hell no to him

Also love kehlanis single. Prob my fave song right now
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Sat Apr 09, 2016 11:15 am

Yeah, I love Kehlanis single too...

Controlla is the shit, hopefully the whole album is really diverse, something like NTWS...

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Sun Apr 10, 2016 11:34 am



I love it when he rants!

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Jesus Swagglesworth



PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Fri Apr 15, 2016 12:53 am

Controlla is cool but after further listening to the other drake songs - MEH. I'm tired of the generic sound. Really boring. I hated it on his last project, same vibes here still. I agree with the hope of the album being diverse. Disappointing if not

Last project wast 7/10 at best imo


Do you agree that TLOP isn't a classic? I don't think it is. There's too much random trash like the song with chris brown that doesn't really fit anything. Also some shitty tracks

Reminds me of watch the throne tbh. A lot of hits but also a lot of misses
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Jesus Swagglesworth



PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Fri Apr 15, 2016 12:54 am

Btw this is the only good PND song that comes to mind. Really good actually imo





Also random but I've been uploading random 2k videos. Here's one where I almost get robbed but CP3 saves the day lol

Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Sat Apr 16, 2016 9:50 pm

Pablo is not a classic, totally agreed, very good album, not great, not on yeezus, 808, and absolutely not on mbdtf level, not like you're gonna hit the whole project and just go through it and be like you just got sucked by a mixed race hoe lol...

Brandon Roy ...

Controlla is great, rest meh yeah...

IYRTITL is a light 7 yeah...Too many misses and generic stuff...

Told you CP3 is the GOAT, he saved my ass in 2k here for many many years, Clippers 2016 champs etc.

ANYTHING'S POSSIBLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KG ...

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Mon Apr 18, 2016 4:38 pm

So after re-listening Yeezus for the 1040802982049820 time, this just in:

IT's THE BEST SHIT YEY DID EVER PERIOD!

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Jesus Swagglesworth



PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Thu Apr 21, 2016 9:34 am

I'm also a big fan of yeezus, I'll take MBDTF over it tho

imo in order: MBDTF, Yeezus, 808's, Graduation, Late Reg, College Dropout

Not sure where I'd put Pablo. It's my least favorite right now for sure


Bernie sanders brought out RTJ at coachella Michael Jordan
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Thu Apr 21, 2016 6:23 pm

Ferg album is dope so far...3 songs in lol...

Strive ft. Missy Elliott>

MBDTF, Yeezus, 808's- Pablo, Graduation, Late Reg, College.

You need this shit > http://www.datpiff.com/Spark-Master-Tape-Silhouette-Of-A-Sunkken-City-mixtape.778437.html

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Fri Apr 22, 2016 1:51 pm

"Which Pablo? Pablo Picasso, Pablo Escobar of course, Apostle Paul. [Paul] inspired and was the strongest influencer of Christianity. Pablo Escobar was the biggest mover of product, and Pablo Picasso was the biggest mover of art. And that mix between message, art, and product is The Life Of Pablo."

That's why the album is nonsense and it's so mixed up and has no order whatsovere, genius again Tony Parker ...

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Sat Apr 23, 2016 10:37 am

The album bangs for first couple of songs, then it becomes a little boring, "Beautiful People" is the only nice thing after the first 7 songs...

6.5/10

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Ante



PSN TheMindfulOne


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Tue Apr 26, 2016 7:08 pm

Bad marketing and bad releases of the singles like a year earlier (New Level) to make this album good...

Change of grade, 4/10, nothing to see here...

_________________
Go Green
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/#/profile/10162191 http://www.youtube.com/user/cro2pac https://twitter.com/RealDrTryHard
Jesus Swagglesworth



PSN LeoVuittonDon


PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Fri Apr 29, 2016 8:32 am

Finally got this site working to say - VIEWS!!!!!!!!!!!!!!

Love views already. R&B sound with a touch of rap is exactly what I want. Weston road flows may be my favorite track



TLOP marketing was indeed horrendous. I blame tidal and Kanye being a retard for trying to finish the album mid release. That's seriously horrible

I like TLOP but there's just too much shit. It really reminds me of watch the throne where the hits were great but the misses were just awful. It's up to you to decide what those are, but the album is too random for someone to like all of it.

He's overthinking music imo

I'll give spark master tape a listen. I heard ferg was meh
Durant
Back to top Go down
View user profile http://www.nba2k.com/nba/profile/0/5320306 https://www.youtube.com/user/Jswagglesworth http://www.twitch.tv/jesus_swagglesworth http://www.pornhub.com/pornstar/skin-diamond
Sponsored content




PostSubject: Re: Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩   Today at 9:19 pm

Back to top Go down
 

Music Discussion ♫ ♪ ♭ ♬ ♩

View previous topic View next topic Back to top 
Page 24 of 25Go to page : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Next

 Similar topics

-
» Music and Choreography
» What kind of music do you all like?
» ROLLING LAP MUSIC - RINKY DINK - SURELY
» MUSIC FOR THE CAR CRUSE tell what u think
» What music do you guys listen to when driving?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
DD League :: LEAGUE LOUNGE :: LEAGUE DISCUSSION-